امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://tarfandha.cloob24.com
0

در ادامه مطالب آموزشی نرم‌افزار مدیریت مراجع اندنوت در این مطلب نیز دو ترفند کاربردی یرای این نرم‌افزار آموزش داده می‌شود.

مشکلی که برخی از کاربران نرم‌افزار اندنوت در ورد دارند این است که چنانچه فایل کتابخانه اندنوت را همراه فایل ورد نداشته باشند آیا امکان ویرایش یا اضافه کردن مرجع جدید وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است.

برای اینکار فایل وردتان که دارای مراجع است را باز کنید.

از تب اندنوت روی گزینه Export to Endnote کلیک کرده و سپس گزینه Export Traveling Library را انتخاب کنید.

با اینکار کادری باز می‌شود که باید یکی از گزینه‌های انتقال مراجع به یک فایل کتابخانه موجود یا فایل جدید را انتخاب کنید. اگر فایلی ندارید باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

در پایان رو دکمه OK کلیک کنید تا فایل کتابخانه اندنوت ایجاد شود.

نکته مهم:

ترفند فوق زمانی بکار می‌آید که مراجع قبلا توسط اندنوت ایجاد شده باشد. در حالتی که مراجع به صورت دستی تایپ شده یا بصورت متن خام است نمی‌توان از ترفند فوق استفاده کرد. برای اینکار ترفندی وجود دارد که در این سایت توضیح داده شده است.


ترفند دوم: جلوگیری از تغییر فرمت فونت و پاراگراف لیست منابع پس از هر آپدیت

مشکل دیگری که برخی کاربران با اندنوت دارند این است که فرمت مدنظرشان که روی لیست مراجع اعمال کرده‌اند پس از هر آپدیت به حالت اولیه تغییر می‌کند. برای حل این مشکل شما باید فرمت پیش فرض اندنوت را تغییر دهید. برای اینکار از قسمت تنظیمات اندنوت به تب Layout بروید و فرمت مدنظرتان از قبیل نوع و اندازه فونت، فاصله بین خطوط و فاصله از حاشیه و.... را تغییر دهید.

مرجع: endnote.com

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه