امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://tarfandha.cloob24.com
0

مایکروسافت اکسل به گونه ای طراحی شده است که می تواند از توابع حسابداری همچون بودجه بندی، آماده کردن گزارش های مالی و ایجاد ترازنامه استفاده نماید. این نرم افزار توابع پایه  و توابع متعدد زیادی دارد که می توان با آن محاسبات ریاضیاتی را انجام داد. نرم افزار اکسل برای حسابداری همچنین می تواند از افزونه های مختلفی برای انجام فعالیت های متفاوت همچون مدلسازی و پیش بینی امور مالی پشتیبانی کند. ادغام و یکپارچه سازی داده های اکسل با داده های خارجی به شما کمک می کند اطلاعات مالی را ایمپورت یا اکسپورت کنید.

بودجه بندی و وضعیت امور مالی در اکسل:

مایکروسافت اکسل دارای قالب هایی برای ایجاد بودجه بندی و امور مالی است. همین امر به شما کمک می کند امور مالی و حسابداری خود را به خوبی انجام دهید. علاوه بر این، می توانید قالب های بودجه بندی و امور مالی بیشتری را دانلود کنید تا بتوانید کارهای پیشرفته تری را با آن انجام دهید.  اگر می خواهید بودجه یا صورت های مالی پیچیده تر و سفارشی تری ایجاد کنید، می توانید قالب های موجود را سفارشی سازی کنید یا از عناصر موجود دوباره استفاده نمایید. همچنین می توانید یک قالب را از نو بسازید و از عملکرد آن استفاده کنید.

صفحات گسترده:

انجام محاسبات خطی یکی از وظایف اصلی حسابداران است. صفحات گسترده اکسل نیز به گونه ای طراحی شده است که شامل داده ها در فرمت جدول مانند است و از محاسبات خطی و جمع پشتیبانی می کند. داده هایی که در  نرم افزار اکسل وجود دارد را می توان دوباره مرتب کرده و مورد استفاده قرار داد.همین امر باعث شده است اکسل بیشتر از سایر ابزارهای موجود برای حسابداری انعطاف پذیر باشد.  علاوه بر این شما می توانید نمودارهایی را از داده های موجود در صفحات گسترده ایجاد کنید و تجربه ای برای کاربر بسازید که غنی از رسانه های مختلف است. همچنین می توانید از افزونه های مخصوص اکسل برای حسابداری و داده کاوی و ایجاد مدل های پیش بینی فروش استفاده کنید.

 داده های خارجی:

شما می توانید داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع مختلفی وارد اکسل کنید. این قابلیت برای کارهای حسابداری همچون به دست آوردن داده های فروش، داده های بانکی و داده های مالی بسیار مهم است. چنین داده هایی را می توان قبل از ایمپورت کردن در پایگاه داده های مختلف و فرمت های متفاوت ذخیره کرد. همین امر باعث می شود دسترسی به داده ها از نواحی مختلف کسب وکار بدون ورود داده های اضافی امکان پذیر باشد.

ادغام و یکپارچه سازی:

 EXCEL را می توان با نرم افزارهای حسابداری محبوب یکپارچه کرد. به عنوان مثال شما می توانید از ویزاردی که در بسته نرم افزار حسابداری محبوبتان وجود دارد برای استفاده از صفحات گسترده اکسل بهره مند شوید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه