امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://tarfandha.cloob24.com
0
هنگامی که  فایل اکسل به اشتباه، حتی آنها را از سطل زباله یا سطل خالی مهم حذف، فایل هنوز هم بر روی دیسک سخت رایانه شما است. آن تنها به عنوان حذف شده و قابل تعویض توسط پرونده های جدید مشخص شده است. قبل از اینکه پرونده ها به دیسک برای بازنویسی آن قرار می دهید بنابراین می توانید بازیابی سند اکسل حذف شده.

نحوه انجام بازیابی برای اکسل اسناد

برای بازیابی اکسل اسناد از سطل زباله و یا سطل کاملا ساده است. شما فقط باید آنها را به محل اصلی بازیابی. برای بازیابی فایل های اکسل که بر روی کامپیوتر، شما نیاز به یک ابزار بازیابی اکسل. Wondershare Data Recovery می تواند انتخاب خوبی است که به طور کامل اسناد اکسل از دست رفته خود را به راحتی و سریع بدون از دست دادن کیفیت بهبود می یابند. یا Wondershare Data Recovery for Mac، اگر شما با استفاده از سیستم عامل. هر دو آنها را 100% تضمین امن هستند. می توانید نسخه آزمایشی رایگان برای اسکن و نمایش فایل های اکسل از دست رفته خود را قبل از شما آن را پرداخت کنید.

 

با این ابزار بازیابی داده های قابل اعتماد.xlsx بهبود می یابند و.xls فرمت فایل اکسل و بدون توجه به چگونه شما را از دست داده آنها، تصادفی حذف ویروس عفونت سطل یا تخلیه زباله، قدرت شکست و فساد دیسک و بیشتر. علاوه بر این، اکسل بازیابی اسناد از کامپیوتر، USB دیسک، دیسک های سخت خارجی، تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، و بیشتر پشتیبانی.

علاوه بر بازیابی برای اکسلWondershare Data Recovery (برای مک) نیز به فیلم، عکس، موسیقی و اسناد و مدارک دیگر مانند ورد، PPT، پی دی اف، متن، بایگانی، ایمیل، HTML و بازیابی را قادر می سازد.

3 مرحله برای بازیابی حذف اسناد اکسل

را انتخاب کنید نسخه حق دانلود و نصب آن بر روی کامپیوتر شما. سپس آن را راه اندازی. بعد، بیایید اکسل بازیابی فایل در ویندوز را با هم امتحان کنید.

 انتخاب حالت بازیابی

زیر پنجره اصلی Wondershare Data Recovery برای ویندوز نرم افزار است. اینجا چند گزینه بازیابی را برای شما انتخاب کنید. شما می توانید یک توصیف بهترین برای وضعیت شما.

بیایید "از دست رفته بازیابی فایل" اول امتحان کنید.

 دیسک را انتخاب کنید و اسکن آن

در اینجا، همه دیسک یا پارتیشن بر روی کامپیوتر شما خواهد شناسایی شده و نمایش داده شده. نیاز به تعیین محل که در آن شما از دست رفته فایل اکسل اسکن آن.

تا زمانی که آنها می تواند توسط کامپیوتر شما شناسایی شده علاوه بر این، این نرم افزار بازیابی اکسل نیز شما را به بازیابی داده ها از دیگر دستگاه های قابل حمل را قادر می سازد.

 

چک کردن و بازیابی فایل های اکسل

پس از اسکن، تمام فایل های recovable در نتیجه اسکن نشان داده می شوند. شما می توانید آنها را یک به یک چک کنید. به فایل اکسل، شما می توانید مطالب قبل از بازیابی پیش نمایش. کسانی که می خواهند و کلیک کنید "بازیابی ذخیره آنها با یک کلیک کنید" را علامت بزنید.

 

توجه: فایل های اکسل بهبود در محل اصلی ذخیره مجدد نیست. یافتن دیگری پارتیشن یا دیسک های خارجی به آنها را ذخیره برای بررسی ایمنی.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه