امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://tarfandha.cloob24.com
0

گاهی اوقات ممکن است با مشکل وصل نشدن مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)(باز نشدن سایت‌های اینترنتی)مواجه شوید. یکی از دلایل اصلی این مشکل استفاده از نرم‌افزارهای ف.ی.ل.ت.ر-ش.ک.ن است که با مرورگر اینترنت اکسپلورر کار می‌کنند و تنظیمات *** را روی این مرورگر اعمال می‌کنند. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با روش‌های حل این مشکل آشنا شوید.

ابتدا باید مطمئن شوید که مودم هیچ مشکلی ندارد. پس از اطمینان از مودم، در مرحله بعد باید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید چون این مرورگر دارای *** سرور مستقلی است. با توجه به توضیحات ارائه شده در این مطلب، در فایرفاکس در تنظیمات ***، گزینه No Proxy را تیک بزنید و بررسی کنید که به اینترنت دسترسی دارید یا نه؟

اگر در مرورگر فایرفاکس به اینترنت دسترسی دارید بنابراین علت وصل نشدن اینترنت اکسپلورر، تغییرات ناخواسته در تنظیمات *** آن می‌باشد. برای حل این مشکل روش‌های زیر را بررسی کنید.

روش 1)باز و بسته کردن ف.یییییی.ل.ت.ر-ش.ک.ن:

در هنگام بستن ف.ی.ل.ت.ر-ش.ک.ن، حتما از گزینه Exit موجود در نرم‌افزار استفاده کنید (از دکمه Close استفاده نکنید). پس از کلیک روی دکمه Exit، در ادامه نرم‌افزار از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید IE هم بسته شود که شما باید یا تیک مربوط به بستن IE را بزنید یا اینکه روی گزینه Close opened application کلیک کنید تا IE نیز بسته شود.
روش 2)اصلاح تنظیمات IE:

در مرورگر IE، از دکمه Tools روی گزینه Internet options کلیک کنید و سپس در کادر باز شده پس از انتخاب تب Connections روی دکمه Settings کلیک کنید. در کادر باز شده تیک گزینه Use a ** server for this connection را بردارید. اما می‌توانید برای اطمینان بیشتر اعداد قسمت Address و Port را پاک کنید و پس از برداشتن تیک این قسمت روی Ok کلیک کنید.

در تب Connections پس از کلیک روی دکمه LAN Settings در کادر باز شده در بخش Use a ** server for for your LAN اعداد قسمت Address و Port را پاک کنید و تیک این قسمت را بردارید و Ok کنید.

اگر مشکل حل نشد در هر دو پنجره Settings و LAN Settings گزینه Automatically detect setting را تیک بزنید و Ok کنید.

روش 3)ریست تنظیمات IE

اگر با انجام دو روش فوق مشکلتان حل نشد گزینه آخر ریست تنظیمات IE به حالت اولیه است. برای آشنایی با روش انجام اینکار به اینجا مراجعه کنید.

توجه: برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که با تنظیم کردن تاریخ و ساعت سیستم، مشکل وصل نشدن حل شده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه