امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://tarfandha.cloob24.com
0

روش‌های خروج از حساب کاربری Gmail

اگر در کامپیوتر شخصی خودتان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، خارج شدن از آن اهمیت چندانی ندارد ولی اگر در یک کامپیوتر عمومی یا کامپیوتر دوست‌تان وارد حساب کاربری خود در Gmail شده‌اید، بدیهی است که حتما باید از حساب کاربریتان خارج شوید و یا به اصطلاح Sign Out کنید. در ادامه مطلب با پی‌سی‌ترفند همراه باشید تا با روش‌های انجام این کار آشنا شوید.

اگر نمایش ایمیلتان بصورت Basic باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پیدا کنید.

اگر نمایش ایمیلتان بصورت استاندارد (Standard)باشد گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه راست بالای صفحه پس از کلیک روی عکس حساب کاربریتان یا آدرس ایمیلتان، پیدا کنید.

البته گاهی هم ممکن است چیزی قابل مشاهده نباشد مانند تصویر زیر:

اما اگر دقت کنید خواهید دید که پس از بردن ماوس روی گوشه سمت راست بالای صفحه، دکمه‌ای دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود که شما با کلیک کردن روی آن می‌توانید گزینه Sign Out را مشاهده کنید. البته به گفته یکی از کاربران ممکن است این دکمه هم قابل مشاهده نباشد. ولی اگر در مکان گفته شده کلیک کنید گزینه Sign Out ظاهر می‌شود.

همچنین ممکن است این دکمه در سمت چپ باشد.

اگر به هر دلیلی در حالت استاندارد نتوانستید این گزینه را پیدا کنید می‌توانید با استفاده از لینک زیر، نمایش ایمیلتان را بصورت Basic کنید که در این حالت گزینه Sign Out را می‌توانید در گوشه سمت راست بالای صفحه پیدا کنید.

http://mail.google.com/mail/?ui=html&zy=h

از لینک زیر نیز می‌توانید برای خروج از ایمیلتان استفاده کنید.

http://mail.google.com/mail/logout?hl=en


فارغ از روش‌های ارائه شده در بالا، اگر چنانچه پس از پایان کار در یک کامپیوتر فراموش کرده‌اید که از حساب کاربری خود خارج شوید و دیگر امکان دسترسی به آن سیستم را ندارید با امکانی که Gmail فراهم کرده است می‌توانید از یک سیستم دیگر از حساب‌ کاربریتان که در حال حاضر در وضعیت «وارد شده» قرار دارد خارج شوید. در این مطلب نحوه انجام این کار شرح داده شده است.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه